DumpStats voor Handige Harrie

120,613 +134827 -14214

Kudos

#358 (Top 0.1120%)

Kudos/dag 17.3
Kudos/reaguursel 37.77
Meeste kudos op 1 reaguursel 5087
Minste kudos op 1 reaguursel -757

3,193

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 43
Woorden per reaguursel 23.6
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 59
Geregistreerd op 27-05-2007
Eerste reactie op 28-05-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-26 03:29:48 door hellfirenl op Oma laat kleinkind zwemmen
Aangeleerde hulpeloosheid is het verschijnsel waarbij een mens of dier geleerd heeft dat hij geen invloed kan uitoefenen op de gebeurtenissen die hem overkomen. Dat moet de oma gedacht hebben, of het boeit dr totaal niet.

6 kudos 2026-06-13 10:40:09 door OmeTheo op De Oranjebus op weg naar het stadion
Er wordt hier altijd geopperd dat wanneer mensen plezier hebben in iets en er niemand iets mee kwaad doen dat ok is. Er zijn veel mensen die plezier hebben in dit WK, straten worden versierd, samen de wedstrijden kijken, je naar links en rechts bewegen, deze bijzondere bus die aandacht krijgt etc etc. Snap die azijnzeikers niet zo, ga plezier maken, ga eens leven.

0 kudos 2026-06-13 04:52:59 door Handige Harrie op Badmode op de poesloop! #2
Rustaagh met jullie minnetjes zonder valide argumenten. Ik probeer alleen maar de geest te slijpen. 'Weinig doen' of 'weinig bijdragen' is nogal een subjectieve benadering is van iemands manier om geld te verdienen. Voor vrouwen in bikini op een catwalk is een doelgroep die er (direct of indirect) geld voor betaald, en dat geldt blijkbaar ook voor influencers. Kijk gewoon niet naar de content die je niet wil zien (en upload het dan dus ook niet hier).

1 kudos 2026-06-12 14:19:07 door Dizsaidup op Straaljagers komen gedag zeggen
Wist je dat 2 daarvan door dezelfde piloot gevlogen werden?
Die sukkel is binnen één enkele operatie door zowel Koeweit als Iran uit de lucht geknalt.
Ik ben dan ook benieuwd naar zijn nieuwe callsign.

0 kudos 2026-05-29 20:50:44 door Draakje.Floris op Luchthelden vertrekken na inzet
@Dikke Fappert | 29-05-26 | 14:30: De heli vliegt naar hetzelfde ziekenhuis (of als het niet anders kan naar vlak daarbij) zodat de arts daar weer kan opstappen. Zo zijn ze ook gelijk weer inzetbaar als dat nodig is.

2 kudos 2026-05-29 15:13:16 door StevenQ op Luchthelden vertrekken na inzet
@Samwise_Gamgeeeeezz | 29-05-26 | 15:06:

Die journalisten weten soms ook niet wat ze zeggen, zeker in zo'n situatie gaan ze liever met de ambulance onder begeleiding met de MMT arts aan boord, in die heli is niet genoeg ruimte om te reanimeren mocht dat nodig zijn.

1 kudos 2026-05-29 12:36:08 door StevenQ op Luchthelden vertrekken na inzet
Juist, er wordt slechts zelden iemand met de heli vervoerd, vaak stapt de arts van het MMT in de ambulance als het nodig is om tijdens de rit naar het ziekenhuis zorg te blijven verlenen.

De Artsen en verpleegkundigen van het MMT zijn overigens bij de academische ziekenhuizen in Nederland, zo werken de artsen en verpleegkundigen van Lifeliner 2 die op Rotterdam airport gestationeerd is bij het Erasmus MC

0 kudos 2026-05-29 12:30:26 door Dikke Fappert op Luchthelden vertrekken na inzet
Ik vraag mij af of de helikoter de Traumaarts weer ophaalt, ik denk eigenlijk dat de Traumaarts met de ambulance mee gaat naar het ziekenhuis (als daar de patient ook mee in gaat) en dat hij daarna een taxi ofzoiets terug krijgt naar zijn basis?

1 kudos 2026-05-29 11:40:25 door altijd-guus op Luchthelden vertrekken na inzet
@henkslaaf | 29-05-26 | 13:17: dat ligt er maar net aan wat er aan de hand is. Ja over de weg is veiliger, maar als het te lang duurt om iemand per ambu bijv. op een operatietafel te krijgen, gaat de patient wel mee...

3 kudos 2026-05-29 11:28:20 door KoosDoosLoos op Luchthelden vertrekken na inzet
In sommige gevallen gaat de patiënt wel mee, maar dan moet die stabiel zijn aangezien men tijdens de vlucht geen ruimte heeft om de patiënt te behandelen.

3 kudos 2026-05-20 07:30:12 door Berend Geil op Goochelaar komt eitjes halen
@--Geurkaars-- | 19-05-26 | 22:08:
Want een sollicitatie is altijd een goede indicatie van hoe een persoon is. De meeste mensen zetten een act op tijdens zulke gesprekken om zichzelf te verkopen. Je leert pas echt iemand kennen als je er een poosje mee werkt.

-21 kudos 2026-05-19 20:08:25 door --Geurkaars-- op Goochelaar komt eitjes halen
Tijdens een sollicitatiegesprek ga je als werkgever ook opzoek naar karakter en inborst van de kandidaat als het goed is....of gaat het alleen maar om omzet?

-3 kudos 2026-05-18 13:16:13 door curryworstspecial op Dubai is LEEG…
ik kan begrijpen dat je met een psychologisch aspect rekening wilt houden maar zo werkt de wereld helaas niet. moest ik vermogende zijn dan zou het me eerlijk gezegd niet uitmaken waar ik woon want als vermogende kan je hogere rekeningen makkelijk betalen, daarnaast kan je moeilijk verwachten dat wanneer mensen ( ook al zijn het vermogenden ) profijtig leven via toegelaten wegen dat ze zich schuldig hoeven te voelen. veel mensen die dit vermogen ook niet hebben namen en nemen ook de stap om elders te wonen.

9 kudos 2026-05-18 13:01:11 door Handige Harrie op Dubai is LEEG…
@curryworstspecial | 18-05-26 | 14:36: Technisch gezien heb je helemaal gelijk, maar ik ging even in op het psychologische aspect van persoonlijk vermogend zijn, maar het gevoel hebben dat je arm gehouden wordt. Je kan nog net om de drie jaar een dikke, nieuwe auto kopen, hebt een vrijstaand huis, twee keer op wintersport en drie keer op 'gewone vakantie.. Als je dan nog het gevoel hebt dat de overheid je arm houdt, ben je gewoon mentaal heel erg arm. Deze Remco Coerman is daar een perfect voorbeeld van, net zoals zo'n Marcel Melis. Rupsjes Nooitgenoeg zijn dat.

4 kudos 2026-05-18 12:36:35 door curryworstspecial op Dubai is LEEG…
ik ben nu verre van een vermogende maar wat zijn doen is geen belastingsontduiking, dat zou zijn als je iets niet aangeeft of verhuist omdat je de rekening die je gekregen hebt niet wilt betalen. wat zij doen is ontwijken, en dit is iets wat de bedrijven waar jij mss in geinvesteerd hebt ook kunnen doen op verschillende manieren zonder te verhuizen.

-4 kudos 2026-05-18 12:33:28 door MiesNootAap op Dubai is LEEG…
Bijzonder is dat ja. Dat je 50 miljoen hebt verdiend en dan in een klein appartement in Monaco gaat zitten om geen belasting te betalen. Treurig eigenlijk.

4 kudos 2026-05-05 15:51:30 door RW00 op Kind wordt een grote
Als het tegen die tijd nog steeds aan de gang is ligt de minimale leeftijd waarschijnlijk een stuk lager.

1 kudos 2026-05-04 16:17:15 door PisFinger op Karen hit and run
@curryworstspecial | 04-05-26 | 15:35:
Ze is onbekwaam of een stuk onbenul. Hoe dan ook fout.

0 kudos 2026-05-04 14:45:41 door Badd Pritt op Karen hit and run
Wel eens een paaltje geraakt bij lage snelheid? Een klap als deze dreunt de auto door hoor, dat merk je wel.